Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Rille - 17 oktober 2015 23:16

TjaTja Bloggen,


Som jag skrev tidigare idag hade vi potentiella spelare på lager, och vid 22:30 tiden blev det klart!

IQ Badboll har ett nyförvärv Och det är Jonas Kallay (36) från Ungern.


Han är väldigt spännande och vi ser fram emot att ha med honom i laget, han ska gå igenom läkarundersökningen imorgon och om allt går som det ska är han tillgänglig för spel från och med på måndag och står till förfogande resten av säsongen! I slutet av säsongen gör vi en utvärdering Och då eventuellt förlänger hans kontrakt med 1 år! 


Priset för denna rutinerad spelare var ett rån, bara 18 kronor fick vi honom för! 


Mvh

Coach

Av Rille - 17 oktober 2015 14:34

TjaTja bloggen,


Den stora frågan jag ställer mig till laget är om vi kan hålla ihop det på målvakts positionen denna säsong!

jag har letat på transfern efter målvakter men dom sticker iväg i pris vid deadline och då jag inte är så sugen på att lägga ut stora summor på detta så får det vara som det är! 


Jag har några potentiella senare idag, så kanske att ett nyförvärv blir klart, men troligtvis inte! Till matchen imorgon kommer Samuel Källberg (16) få vakta kassen som i seriepremiären! 


Mvh 

Coach

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards