Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Rille - 20 oktober 2015 12:59

TjaTja Bloggen,


Jag tänkte lägga upp lite information om arenan där våra hemma matcher spelas.

När jag tog över som manager för detta laget för 5 säsonger sedan så var arenan inget vidare att vara stolt över, den såg dassig ut och det var en halvdassig gräsplan, med en bänk till läktare och jag tror att vår första hemma match som jag var med på var det väl ett 20 tal supportrar, vilket jag tyckte inte var så kul, dock spelade vi då i div.8 Därför gjorde jag något åt saken.


Jag började skissa på en lösning över några säsonger och fick igenom förslaget, och nu står vi där vi gör.


Det vi har idag i den arenan är platser, restauranger, butiker, läkarmottagning, till och med Hotell. Det är planerat exakt i detalj för spel i div 5, vilket vi i laget hoppas på att vara i efter denna säsong.


Såhär ser det ut med platser:


Ståplatser: 5.629

Sittplatser: 1.726

VIP - Bås: 150

Det ger en Totalt på: 7.505 platser


Såhär ser det ut med Byggnader:


 

Restaurang: 10

Korvkiosk: 19

Snabbmatställe: 12

Pub: 9

Souvenirbutik: 9 

Läkarmottagning: 1

Hotell: 4

 

Mvh

Coach









Av Rille - 20 oktober 2015 11:16

TjaTja Bloggen,


Idag blev det en lugn träning för grabbarna som ska spela matchen imorgon, springa ur benen så att man inte riskerar att få kramp eller liknande under matchen. Dom spelare som är på träningsläger tränar på bra och förhoppningsvis kommer man se skillnad redan när dom kommer tillbaka på ett eller annat sätt.


Det känns som att vi nu är på gång, bra stämning i laget, alla kämpar för varandra, det är en grym harmoni!


Onsdag imorgon... Seriematch mot FC GAIS.. Hemma.. Vi är taggade, Inget kan stoppa oss nu!


Mvh

Coach

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards