Direktlänk till inlägg 11 februari 2017

Managerzone - punktering

Av Rille - 11 februari 2017 16:45

TjaTja Bloggen!


Ja, jag vet! Det var ett tag sedan jag skrev här och det har sina förklaringar. Just nu går det inte så bra på Managerzone då jag har i stort sätt lagt av, man har tydligen sina perioder med det där spelet och just nu är jag inte inne i en period. Vi ligger på en dålig 9:e plats i div 6 nu mera.


Det är omorganisation i laget till nästa säsong. då det kommer in juniorer och sen ska vi bara spara pengar i några säsonger. Nog om detta, det kommer kanske tillbaka så småningom.


Jag tänkte skriva om vad jag egentligen gör, och det är samma sak egentligen men i en annan sport, nämligen Innebandy. Jag är tränare för två lag i föreningen Värmdö IF. Det ena laget är Pojkar 02/03, och dessa 03:or har jag varit tränare för i 8 år ungefär. Det är jävligt kul och vi har väldigt många och duktiga spelare! Jag tänkte köra lite referat från matcherna som jag är på med dom. Sedan har jag även gått in som tränare för Värmdö IF´s HJ lag. Denna säsong har vi inte riktigt lyckats med någonting, men matchen som vi har imorgon ser jag väldigt ljust på! 


Mer om detta kommer i senare inlägg med info kring laget och varför det blivit som det blivit denna säsong.


Kommer bli kul att skriva om detta tycker jag. vi får väl se vad ni tycker. Om det ens är någon som läser! ;) 

Är det så att någon läser kan ni väl skriva av er i gästboken eller liknande.



Matcherna i helgen är alltså imorgon Söndag, för P02/03 klockan 17:00 mot Älvsjö AIK, föregående möte blev det förlust 8-1, men då vi hade inte den trupp vi ville ha för den matchen. För HJ´s del gäller följande: Matchstart klockan 20:00 mot Tyresö trollbäcken, föregående möte blev även där förlust men med 12-2, och då hade jag inte heller den trupp som var ultimat. 

Men som sagt, mer om detta vid ett senare inlägg.


/Coach 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rille - 28 juni 2017 11:37

TjaTja Bloggen,   Planeringen fortsätter inför säsong 63! Vi har nu anmält lag i U18, U21 och U23! Tanken är att killarna ska få mer speltid och även fast alla spelare kommer vara 16 år, så är det just nu framförallt speltiden nummer ett. Till se...

Av Rille - 26 juni 2017 06:22

TjaTja Bloggen,   Serien har tagit slut, sista matchen var Igår och som sagt vann vi den på W-O. Vi kom 7:a i serien, vilket innebär att vi klarade oss från kvalet oavsett om det skulle vara inaktiva lag på den övre halvan eller inte. Nu är det d...

Av Rille - 21 juni 2017 12:56

TjaTja Bloggen,   Idag 15:00 avgörs serien i första läget för vår del i IQ Badboll. Vinner Tumor Takeover sin match blir vi 8:a och stannar på kvalplatsen. Men om Tumor Takeover skulle spela lika eller förlora är 7:e platsen vår och vi är garante...

Av Rille - 11 juni 2017 23:18

TjaTja Bloggen,   Denna match visste vi skulle bli svår att spela då motsåndarna ligger högt upp i tabellen, och visst var det match ända fram till slutsignalen! Matchen bjöd på många fina lägen och bra spel, men slutade 1-1, så vi får med oss 1 ...

Av Rille - 7 juni 2017 17:36

TjaTja Bloggen,   Det blev vinst i vår måstematch och vårt nyförvärv fick hålla nollan i sin första match! Vi vann matchen stabilt med 2-0 och drog på oss två gula kort men ingen är avstängd till nästa match som tur är!  nu har vi några träning...

Ovido - Quiz & Flashcards